9 листопада
Дорогі учні, для кращого розуміння теми "Наближене обчислення площі" пропоную ще раз переглянути презентацію уроку
5 листопада
Дорогі учні, сьогодні вивчали нову тему "Оцінка площі".Для кращого розуміння перегляньте, будь ласка, презентацію з даної теми!
4 листопада
Дорогі учні, перевірте свої знання і вміння! Самостійну роботу надіслала в електронний щоденник в дистанційне навчання також є зразки у вашій групі вайбера, бажаю успіхів.Чекаю гарних результатів!
3 листопада
До вашої уваги презентація із сьогоднішнього уроку!
4 квітня
Зразок!!!
Відповідь: на 20 км/год швидкість поїзда більше за швидкість автобуса.
24 квітня
Для допитливих!
МЮЇД - стародавня міра рідини і сипких тіл у Франції, має давньоримське походження. Як і всі ствродавні міри, сильно змінюється залежно від рвйону й вимірюваної речовини. Так, наприклад, мюїд для рідин дорівнює приблизно 274 л, для сухих речовин - 268 л, для зерна - 1827 л, для олі - 2496 л, для деревного вугілля - 4062 л тощо.
21 квітня
13 квітня
Для подальшої успішної роботи вам потрібно пригадати правило множення круглих чисел.
Отже, при множенні круглих чисел у стовпчик, спочатку достатньо виконати звичайне множення багатоцифрового числа на двоцифрове, а далі, у відповіді під рискою дописати стільки нулів, скільки їх у кінці круглих чисел.
Наприклад:
10 квітня
Дорогі учні! Нагадую, що правильно заповнена таблиця в задачі, це і є ваша підказка для розв'язання!
Давайте разом розберемо одну із задач.
Мама спочатку купила 3 кг яблук по ціні 4 грн.,
а потім ще 2 кг таких самих яблук. Скільки всього
горшей вона заплатила?
Отже, як заповнити таблицю?
Пригадайте, що С (вартість товару), а( його ціна, тобто вартість 1 штуки, 1 метра, 1 кілограма і т.д.), п (кількість товару в обраних одиницях).
Читаючи задачу відразу записуйте дані в таблицю, але лише ті, що дані в умові.
С а п
Спочатку ? 4 грн. 3 кг
Потім ? таких самих, пишемо 2 кг
4 грн.
1) 4 * 3 = 12(грн.) - мама заплатила спочатку;
2) 4 * 2 = 8(грн.) - мама заплатила потім;
3) 12 + 8 = 20(грн.)
Відповідь: 20 грн. мама заплатила вього.
9 квітня
Дорогі учні, при вивченні теми
"Формула вартості", хочу звернути
вашу увагу на те, що тепер ви будете
спиратися не на графічні моделі, а на схожість
нової формули С=а*n з формулою шляху S=v*t.
Порівняйте!
S=v*t С=а*n
v=S:t a=C:n
t=S:v n=C :a
Отже, щоб знайти вартість,
потрібно ціну помножити на
кількість товару.
Щоб знайти ціну, потрібно
вартість поділити на кількість товару.
Щоб знайти кількість товару,
потрібно вартість поділити на ціну.
Ці підказки допоможуть вам при розв'язуванні задач!
7 квітня
Дякую всім за чудові результати, які показала контрольна робота!
Сьогодні пропоную розглянути тему "Множення на двоцифрове число"
У нашому посібнику на с. 74 в завданні 1 ви бачите малюнок і поруч запис. Ви мабуть пригадали розподільну властивість
При множенні на десятки, пам'ятайте, що записуємо число зі зміщенням на один розряд ліворуч!
6 квітня
Ви чудово попрацювали з теми задачі на рух. Про це свідчать ваші оцінки за самостійні роботи.
У групі вайбер є контрольна робота №6. Виконайте і перешліть мені до 7 квітня 14.00. Бажаю успіху!
2 квітня
Сьогодні виконайте самостійну роботу №30, відповіді чекаю завтра.
30 березня 2020 року пропоную вам, виконати самостійну роботу №29. Розв'язки чекаю на пошті, або у групі вайбер. Успіху!
Зразок!!!
Задача 1(а)
240 : 3 - 240 : 4 = 20 ( км/год)Відповідь: на 20 км/год швидкість поїзда більше за швидкість автобуса.
24 квітня
Для допитливих!
МЮЇД - стародавня міра рідини і сипких тіл у Франції, має давньоримське походження. Як і всі ствродавні міри, сильно змінюється залежно від рвйону й вимірюваної речовини. Так, наприклад, мюїд для рідин дорівнює приблизно 274 л, для сухих речовин - 268 л, для зерна - 1827 л, для олі - 2496 л, для деревного вугілля - 4062 л тощо.
21 квітня
Дорогі учні, вивчаємо тему
"Множення на трицифрове число"
Якщо розподільну властивість множення поширити
на 3 доданки, то отримаємо наступне: при множенні суми на число можна помножити на це число кожен доданок і отримані добутки додати. Ріниці немає:
a * ( b + c + d) = a * b + a * c + a * d
Алгоритм:
1. Записати трицифровий множник під даним числом так, щоб одиниці знаходилися під одиницями, десятки - під десятками, а сотні - під сотнями.
2. Помножити дане число послідовно на одиниці, десятки і сотні трицифрового числа ( у записі суми зсунути число десятків на 1 розряд ліворуч, а число сотень - на 2 розряди ліворуч).
Для подальшої успішної роботи вам потрібно пригадати правило множення круглих чисел.
Отже, при множенні круглих чисел у стовпчик, спочатку достатньо виконати звичайне множення багатоцифрового числа на двоцифрове, а далі, у відповіді під рискою дописати стільки нулів, скільки їх у кінці круглих чисел.
Наприклад:
10 квітня
Дорогі учні! Нагадую, що правильно заповнена таблиця в задачі, це і є ваша підказка для розв'язання!
Давайте разом розберемо одну із задач.
Мама спочатку купила 3 кг яблук по ціні 4 грн.,
а потім ще 2 кг таких самих яблук. Скільки всього
горшей вона заплатила?
Отже, як заповнити таблицю?
Пригадайте, що С (вартість товару), а( його ціна, тобто вартість 1 штуки, 1 метра, 1 кілограма і т.д.), п (кількість товару в обраних одиницях).
Читаючи задачу відразу записуйте дані в таблицю, але лише ті, що дані в умові.
С а п
Спочатку ? 4 грн. 3 кг
Потім ? таких самих, пишемо 2 кг
4 грн.
1) 4 * 3 = 12(грн.) - мама заплатила спочатку;
2) 4 * 2 = 8(грн.) - мама заплатила потім;
3) 12 + 8 = 20(грн.)
Відповідь: 20 грн. мама заплатила вього.
9 квітня
Дорогі учні, при вивченні теми
"Формула вартості", хочу звернути
вашу увагу на те, що тепер ви будете
спиратися не на графічні моделі, а на схожість
нової формули С=а*n з формулою шляху S=v*t.
Порівняйте!
S=v*t С=а*n
v=S:t a=C:n
t=S:v n=C :a
Отже, щоб знайти вартість,
потрібно ціну помножити на
кількість товару.
Щоб знайти ціну, потрібно
вартість поділити на кількість товару.
Щоб знайти кількість товару,
потрібно вартість поділити на ціну.
Ці підказки допоможуть вам при розв'язуванні задач!
7 квітня
Дякую всім за чудові результати, які показала контрольна робота!
Сьогодні пропоную розглянути тему "Множення на двоцифрове число"
У нашому посібнику на с. 74 в завданні 1 ви бачите малюнок і поруч запис. Ви мабуть пригадали розподільну властивість
а * ( в + с) = а * в + а * с
Отже, щоб помножити будь-яке число на двоцифрове, треба помножити це число спочатку на одиниці, а потім на десятки і добутки додати.При множенні на десятки, пам'ятайте, що записуємо число зі зміщенням на один розряд ліворуч!
36
х 79
324
252
2844
Спробуйте, це неважко!6 квітня
Ви чудово попрацювали з теми задачі на рух. Про це свідчать ваші оцінки за самостійні роботи.
У групі вайбер є контрольна робота №6. Виконайте і перешліть мені до 7 квітня 14.00. Бажаю успіху!
2 квітня
Сьогодні виконайте самостійну роботу №30, відповіді чекаю завтра.
30 березня 2020 року пропоную вам, виконати самостійну роботу №29. Розв'язки чекаю на пошті, або у групі вайбер. Успіху!
Математика за 12.05.2020 року з малюнком зійшлося (плюс)
ВідповістиВидалити